רשימת קיצורי מקלדת

גולשים חכם בשמש

גולשים חכם בשמש

אין כמו קרניה המחממות של השמש ביום קיץ בהיר עם גלים מושלמים...... מרבית הגולשים אוהבים ליהנות משמש בזמן גלישה כשהמים מצננים את הגוף אבל זהו הרגל שיכול לעלות ביוקר, חשיפה ממושכת לשמש עלולה לגרום לנזקים שאי אפשר לתקנם ולרוב מחולקים לשלוש קבוצות עיקריות: נזקי הזדקנות, נזקי כוויות, ונזקי סרטן העור.

אומנם לשמש גם כמה תפקידים חיוניים לאדם, אנו מייצרים ויטמין D בעזרתה, ויטמין D מסייע לספוג בצורה יעילה יותר קלציום שמחזק את עצמותינו, הרגלי השינה שלנו מושפעים ממנה, היא ממריצה את הדם וחיונית למערכת החיסונית שלנו, מסייעת במניעה של מספר סוגים שונים של מחלת הסרטן והחשוב מכל היא נותנת לנו מצב רוח טוב.
הנה כמה דרכים ליהנות מהים והגלים ובכל זאת להישמר מהשמש החזקה:
קרם הגנה -
לגולשים ותיקים בחוף יש קרמי הגנה שנשארים על הפנים זמן ממושך כשהנסיון לימד אותנו שכל שעה עד שעה וחצי חשוב לחתור החוצה מהים ולהימרח שוב (אפילו שכתוב על גבי אריזת קרם ההגנה אחרת).
 
אנחנו ממליצים על:
קרמי הגנה המיועדים לתינוקות, הם הרבה יותר סמיכים ועמידים במים ולכן מושלמים לגולשים, הבעיה היחידה היא להוריד את זה מהעור בסוף הגלישה (מסיר איפור עושה את העבודה).
קרמי ההגנה של דוקטור קליין מעולים , הם עמידים למים ומותאמים במיוחד לגולשים, מבוססים על מסנני קרינה מינרליים, ויטמין B  ומינרלים מים המלח, תכשיר זה הורכב עם הרבה מאוד ידע של ד"ר קליין המכובד והידוע במוצריו המעולים ולכן ממומלץ בחום, גם המחיר הוגן.
יש עוד מגוון רחב של קרמים כמו:vertra, zinka , זה עניין של ניסוי וטעייה כי כל אחד עם העור המיוחד שלו,אנחנו נותנים את המלצתנו על כמה סוגים שעובדים לנו מצויין וממליצים לצאת מהים ולהימרח פעם בשעה, זה הכלל החשוב ביותר לזכור כשסומכים על הגנה מהשמש בקרם הגנה.
כובעים - היום מיוצרים כובעים מיוחדים עבור גולשים, כשהדגש החזק הוא על שמירת הכובע על הראש גם ברוח חזקה וגם כשהגלים נשברים לנו על הראש בזמן גלישה. 
כובע שמאפשר לנו לגלוש בנוחות זה תענוג, אנחנו מקבלים הגנה מעולה מפני קרניה החזקות של השמש, למרות זאת עדיין חלקנו פחות אוהבים להשתמש בכובע בשל צמצום שדה הראייה בזמן הגלישה נראה שמאמצם הגדול של חברות הגלישה ליצר לנו מוצר נוח ומגן לא קונה כל אחד על אף השמש החזקה.
אנחנו ממליצים על:
הכובעים של ocean and earth ו"komunity" מומלצים מהסיבה שהם מגנים גם על הפנים אבל גם על הצוואר והאוזניים, הבעיה היחידה בהגנה שכזאת זה צמצום משמעותי של שדה הראייה ולכן יצאו בעוד דגמים קצת פחות מגנים מהשמש אבל גם פחות מגבילים את שדה הראייה שעדיין עושים עבודה טובה. יש עוד חברות רבות שמייצרות כובעים מעולים רק שלא את כולם אפשר למצוא בארץ.
לבוש - אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של פרטי לבוש אופנתיים בניהם חולצות ארוכות וטייצים, (כן טייצים המיועדים גם לגברים) הם מומלצים מאוד להגנה מהשמש מהסיבה שהשמש מכה קודם בלבוש הגלישה של הגולש לפני שמכה ישירות בעור ובכך כמות קרניי השמש הפוגעות בגולש עוברות סינון רציני דרך בגד הגלישה והעור נשאר מוגן כמעט לחלוטין. אנחנו ממליצים לעבור בין חנויות הגלישה או לרכוש מהאינטרנט לפי הטעם שלכם והתקציב, השקעה קטנה שמשמשת מאוד במיוחד במדינה חמה כמו שלנו בה כמות השמש גבוהה רוב השנה, זה עושה עבודה מעולה.

פינת צל בין סשנים - חשוב שבהפסקות שעושים בין סשני הגלישה, להקפיד לעשות אותם במקום מוצל, לשתות הרבה מים ולהמרח שוב בקרם הגנה!
 
 
WEBBED BY TOOLBOX
© 2024 ALOHA SURF SCHOOL - כל הזכויות שמורות
go TOPgo TOP