רשימת קיצורי מקלדת

איך לבחור את הגלשן סופט הראשון שלי?

גלשן סופט

 

אם בדיוק נכנסתם לעולם הגלישה ואתם מעונינים לרכוש גלשן סופט יש לנו כמה טיפים בשבילכם לפני שאתם רצים לקנות.
כשמתחילים לגלוש אנחנו רוצים לשים לב לשני ענינים חשובים: סוג הגלשן ומהי רמת הגלישה שלי.
הגולש המתחיל אין לו באמת מושג בעולם הזה והרבה חושבים שהדבר הנכון לעשות הוא פשוט ללכת לחנות לקנות גלשן ולהזרק לים, אז זה שיש המון סוגי גלשנים, גם בגלשני סופט ניתן למצוא המון מידות של גלשני סופט.
מה שאנחנו ממליצים זה לקחת שיעור גלישה בו יספקו לכם גלשן סופט גדול (לרוב מדובר בגלשן סופט בגודל 8-9 פיט) שיציף אתכם טוב ויתן לכם הזדמנות ללמוד את יסודות הגלישה על גלשן שמאפשר כניסה רכה לעולם הגלישה, ברגע שהצלחתם ללמוד את הבסיס של עמידה נכונה על הגלשן, ישיבה, סיבוב וחתירה אפשר להמשיך עוד קצת על הגלשן המציף והגדול או שאפשר בהמלצת המדריך שלכם להתחיל לרדת למידת גלשן סופט שיותר תואם את רמת הגלישה שלכם ומאפשר לכם לא רק להצליח את יסודות הגלישה אלא גם נותן לכם כושר תמרון.
אז הכלל הוא כזה, ככל שיש לגלשן הסופט שלכם יותר נפח המשמעות היא שככל הנראה כושר התימרון היה קשה יותר אך תרוויחו יציבות על גלשן הסופט, ככל שהמידה הולכת ומותאמת לגובה ומשקל שלכם והנפח יורד כך כושר התמרון טוב יותר ובעצם התחושה בים היא שהגלשן סופט שלכם יותר מגיב לתנועה. לכן בתחילת הדרך שווה ללמוד את הבסיס על גלשן גדול יחסית, לקחת כמה שיעורים ולשכור ציוד גלישה ולאחר מכן כשהבסיס שלכם חזק וירדתם למידה הסופית שלכם בגלשן סופט זה הזמן לרכוש לעצמכם לרוב
את הגלשן הראשון שלכם, עכשיו השאלה היא איזה גלשן מכיוון שישנם הרבה חברות?

לרוב מועדוני גלישה יחזיקו בציוד חזק ואיכותי שישמש גם אותם להדרכות, ואנחנו מאוד ממליצים לרכוש דרכם ציוד, אבל מה בכל זאת אתם מחפשים בגלשן סופט?
אתם רוצים שהחומר שממנו עשויה ליבת הגלשן תהיה דחוסה ככל האפשר, המון חברות מייצרות גלשנים מחומרים מאוד פריכים ואווריריים ולכן הבלאי שלהם מהיר יותר, לרוב מספיק גל חזק ששובר את גלשן הסופט לשניים, כמובן שהמחירים של הגלשנים האלו לרוב זולים יותר בכמה מאות שקלים. הדבר השני הוא שידרית גלשן הסופט, אתם רוצים שלגלשן הסופט שלכם יהיו שתי שדריות חזקות שישמרו עליו חזק ועמיד, והדבר השלישי והאחרון שחשוב לנו היא הצורה של גלשן הסופט, את זה קצת קשה להסביר בכתיבה מה שנרצה לרכוש זה גלשן שהשייפ שלו טוב, לא רחב מידי ולא צר מידי, לא שטוח מידי, גלשן שנוכל לרדת איתו דרופים גבוהים ושיגיב לנו טוב.
רוב הגלשני הסופט מגיעים מסין אך עדין יש הבדלים מאוד גדולים באיכות שלהם, נשמח לייעץ לכם בנושא, אתם מוזמנים להתקשר אלינו במידה ויש לכם שאלות

WEBBED BY TOOLBOX
© 2024 ALOHA SURF SCHOOL - כל הזכויות שמורות
go TOPgo TOP