רשימת קיצורי מקלדת

שליחות הגולשים לשימור הסביבה

שליחות הגולשים לשימור הסביבה

איך אתה מדמיין את הים? חול זהוב, שמש מלטפת, ים צלול, שחפים על החוף....
לצערנו בחופי ישראל לרוב מה שנמצא זה חול מלא בבדלי סיגריות, שקיות פלסטיק מכל הסוגים מפוזרות על החוף, בקבוקי פלסטיק ואם זה לא מספיק גם למים ה-"צלולים" מזרימים הרבה פעמים ביוב כשהעירייה לא מוצאת פתרון מספיק טוב למים אלו, זאת אומרת קיבלנו במתנה חופים יפיפיים אבל אנחנו לא יודעים לשמור על מה שיש לנו, זה תמיד מסתכם באין תקציב על מנת למנוע את בעיית הזרמת מי השפכים, אין מספיק פקחים שיתנו קנסות למי שמלכלך בחופים ובעצם כך אנחנו נשארים עם ים מטונף. הרי מה שווה תל אביב, אחת הערים הכי פופולריות לתיירות בישראל בלי הים שלה? כמה שונים הם החיים בלי הים ועדין למרות כל האהבה לים ולטבע אנחנו משאירים את החוף מלוכלך ומלא בזבל.

לגבי מפגעי בניית נדל"ן בקרבת קו החוף והנזקים של פעילויות מהסוג הזה בכלל לא נכנס כי זה נושא בפני עצמו.
בשביל להוביל לשינוי צריך להתחיל מצעד אחד קטן והוא הכנסת הנושא למודעות הילדים שלנו של שמירה על הטבע, להתחיל ולתת דוגמא אישית, סיימתם לאכול לשתות להנות חפשו פח זבל ותשימו לב שעזבתם את החוף כשהסביבה בה ישבתם נקייה, ראיתם לכלוך בחוף תרימו, זה מאמץ קטן שנותן השראה גדולה למי שסובב אתכם.

אנחנו הגולשים בעלי שליחות של שימור הסביבה, אנחנו מעבירים את רוב שעות הפנאי שלנו בים בין הגלים או עם חברים על החוף ולכן מודעים יותר מכל לבעיית הזיהום.

 

WEBBED BY TOOLBOX
© 2024 ALOHA SURF SCHOOL - כל הזכויות שמורות
go TOPgo TOP