רשימת קיצורי מקלדת

שיעורי גלישה תל אביב

שיעורי גלישה תל אביב-

הסיבה שבגללה הכי כדאי לקחת שיעורי גלישה באלוהה והסיבה ששיעורי הגלישה כל כך אפקטיביים אצלנו מחולקים לכמה סיבות עיקריות.כשהקמנו את אלוהה חיפשנו חוף במיקום מרכזי ונגיש ללקוחות אך גם חוף שתהיה בו תחושה של ניתוק וטבע עם רצועת חוף רחבה ונוחה בה נוכל להעביר שיעורי גלישה בכיף עם דגש על להעביר את האהבה שלנו לגלישה ובעצם לתת בשיעורי גלישה מהחוויה שאנחנו כל כך מכורים אליה. לשמחתנו מצאנו את חוף צ'ארלס קלור המוכר גם בשם החוף המערבי, רצועת חוף יפיפייה המשקיפה על יפו העתיקה ממוקמת בתפר שבין תל אביב ליפו. להבדיל מרוב חופי תל אביב בהם תמצאו שוברי גלים, בחוף המערבי (החוף שלנו) אין שובר גלים ומהסיבה הזאת החוף מספק לנו גלים כמעט כל השנה. גם כשתחזית הגלים די נמוכה רוב הסיכויים שתמצאו אצלנו תנאים אידאליים המתאימים מאוד לשיעור גלישה.


התאמה של שיעורי גלישה בתל אביב לכל אחד ואחת-

טכניקת לימוד הגלישה שלנו נבנתה ופותחה במהלך שנים של הדרכה ועברה המון דיוקים עד שהצלחנו למצוא את הנוסחה הכי נכונה בשביל להעביר שיעורי גלישה המותאמים לכל משתתף לפי היכולות הפיזיות שלו אך גם לפי הרמה בו הוא נמצא. אנחנו שמים דגש מאוד גדול על שיעורים אינפורמטיביים, ועל שימת דגש על כל משתתף בנפרד ונתינת משוב על כל גל וגל וזאת על מנת למקסם את הלמידה בשיעורי גלישה ולדחוף את הגולשים שלנו קדימה. השיעורים מחולקים לרמות, (מתחילים, רמת ביניים ומתקדמים) כל קבוצה שגולשת אתנו נהנית מגלים המתאימים לרמה בה הם נמצאים ומהדרכה רלוונטית לכל המשתתפים בשיעור גלישה.   

הציוד בו אנו משתמשים אידאלי לשיעורי גלישה בזכות החומרים מהם הגלשנים עשויים ובזכות השייפ שלהם מה שעושה את שיעורי הגלישה לבטיחותיים בזכות החומר הרך מהם הם עשויים וקלים ללמידה של כל יסודות הגלישה בזכות הציפה שלהם. בהתאם להתקדמות הלמידה אנחנו מתאימים גלשנים לשיעורי גלישה כך שכל אחד מקבל גלשן שמותאם לרמה בו הוא נמצא בגלישה על מנת לאפשר התקדמות מהירה וטובה.

המדריכים שלנו הם לא עוד מדריך גלישה אלא אנשי ים עם אהבה גדולה לים, לתחום הגלישה ולאנשים ולכן השיעורים מועברים עם הרבה אהבת אדם ואהבה לים. הצוות שלנו מורכב מהגולשים הטובים בארץ שעברו הכשרה מיוחדת על ידינו וע"י ארגון הגלישה הישראלי.
אם אתם מחפשים חוויה חד פעמית, אהבה חדשה לחיים או שיעור גלישה לרמה מתקדמת יותר תנו לנו לקחת אתכם לשיעור גלישה מהסוג שעוד לא חוויתם.

אם אתם מחפשים שיעור גלישה בתל אביב נשמח לקחת אתכם לחוויה כיפית ובלתי נשכחת, שיעור גלישה הקבוצתי שלנו יוצא כל בוקר ומיועד לבני 18 ומעלה, אתם מוזמנים לשיעור ניסיון בעלות מוזלת, בואו לפתוח כל בוקר בהרגשה מדהימה וממלאת.  

WEBBED BY TOOLBOX
© 2024 ALOHA SURF SCHOOL - כל הזכויות שמורות
go TOPgo TOP